بازاریابی از طریق ایمیل سال‌هاست که انجام می‌شود و در سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری از کسب‌وکارها قرار گرفته است. مهم‌ترین چیز این است که بتوانید ایمیل‌تان را وارد صندوق ذخیره پیام (Inbox) افراد کنید. پیشنهاد ما این است که کاملا هدفمند عمل کنید و از مؤسسه‌های زیادی استفاده نکنید؛ بلکه ۴ یا ۵ شرکت با تجربه در این حوزه را انتخاب کنید که تاکنون عملکرد خوبی داشته‌اند. باید مطمئن شوید که ایمیل‌های شما اِسپَم نمی‌شوند؛ در این صورت دیگر مشکلی وجود نخواهد داشت و بدین ترتیب به کسب درآمد بیشتر شما کمک خواهد کرد. در مقابل نیز می‌توانید درصد خوبی از فروش را در اختیار این شرکت‌ها قرار دهید. فراموش نکنید ارائه‌ی کد تخفیف اثربخشی این ایمیل‌ها را دوچندان می‌کند.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *