اگر هم می‌خواهید از فناوری کم‌کیفیت‌تری استفاده کنید، می‌توانید مطالب خود را روی کاغذی بنویسید یا رسم کنید و آن را مقابل دوربینی بالا بگیرید تا طرف مقابل بتواند آن را ببیند. البته نتیجۀ این روش به کیفیت دوربین شما بستگی دارد. همچنین می‌توانید از یکی از برنامه‌های تخته‌سفید استفاده کنید که قابلیت به‌اشتراک‌گذاری صفحه‌نمایش را داشته باشد.

از هر ابزاری که استفاده می‌کنید، فراموش نکنید که به‌عنوان مدیر باید بیش‌ازپیش تلاش کنید تا کیفیت جلسات طوفان مغزی را افزایش دهید. اگر روی بهبود تخته‌سفید و ایده‌پردازی و سایر فرایندهای طوفان مغزیِ گروه دورکارتان سرمایه‌گذاری کنید، می‌توانید مشکل اصلی حضورنداشتن این گروه در اداره را برطرف‌ کنید و درنتیجه، جریان نوآوری را بهبود دهید.

در این مقاله سعی کردیم شما را با چالش‌ها و مزیت‌های دورکاری و نکات مهم و ضروری مدیریت کارکنان دورکار آشنا کنیم. البته نمی‌توان گفت که دانستن و رعایت این نکات کافی است و نکته دیگری در این زمینه وجود ندارد. پس اگر شما نیز مدیریت کارکنان دورکار را بر عهده دارید یا کارمندی دورکار هستید و فکر می‌کنید که همه نکات مهم و ضروری را بیان نکرده‌ایم، می‌توانید در بخش نظرات ما را از نظرات و توصیه‌های ارزشمندتان بهره‌مند کنید.

برگرفته از : سایت چطور دات کام

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *