به‌منظور حذف بعضی از وبسایت‌ها در رتبه‌های بالا که دارای محتوای اسپم، تگ‌های اشباع‌شده با کلمات کلیدی و محتوای ضعیف وکلا از روش‌های اسپم در سئو استفاده می‌کنند، گوگل الگوریتم پاندا را در فوریه 2011 راه‌اندازی کرد و به‌صورت منظم آن را به‌روزرسانی می‌کند. اگر همچنان محتوای بی‌کیفیت و ضعیف دارید، وبسایتتان در فضای مجازی پیدا نخواهد شد.

فاکتورهای سئو داخلی سایت می‌تواند تاثیری مستقیم و مهم در پنالتی شدن و یا رفع پنالتی شدن سایت شما داشته باشد، همیشه سعی کنید فاکتورهای موجود در این مقاله را با دقت اعمال کنید، و فکر نکنید که اگر بیش از حد فاکتوری را انجام دهید باعث بهبود سئو و بهینه سازی سایت شما می‌شود، هر چند هم ممکن است برعکس این موضوع رخ دهد.

در حال حاضر پاندا یکی از مهم‌ترین ابزارهای رتبه دهی است و اگر به‌طور مداوم مطابق انتظارات کاربران پیش بروید رتبه بهتری به دست خواهید آورد. درحالی‌که به‌روزرسانی و گسترش محتوا را ادامه می‌دهید، مطمئن شوید تمرکزتان روی ساخت محتوای باکیفیت است که دارای کلمات کلیدی به شکل بهینه هم باشد و در حین نوشتن همیشه کاربر را در گوشه ذهن‌تان داشته باشید که خود را جای اون قرار دهید و بگوید اگر من به عنوان کاربر باشم چه دیدگاهی نسبت به این مقاله خود پیدا خواهم کرد؟

با افزایش عمر هوش مصنوعی، سئو کارها و بازاریابها تلاش می‌کنند تا از تأثیرات الگوریتم رنک برین (RankBrain) سر دربیاورند. این سیستم در 2015 رونمایی شد و به سومین عامل رتبه دهنده تبدیل‌شده است. نکته اصلی که باید به آن توجه کنید و بارها و بارها گفته‌شده این است که برای انسان بنویسید نه برای ربات. این بهترین راه برای رتبه گرفتن از RankBrain است.

RankBrain عمدتاً به عنوان راهی برای تفسیر جستجوهای مردم به‌منظور یافتن صفحاتی که ممکن است کلمات صفحات مطابقتی با کلمات جستجو شده را نداشته باشند، استفاده می‌شود. بهترین تمرین در نوشتن مقاله بهینه شده، پاسخ به سؤالات کاربران در کوتاه‌ترین زمان ممکن است. گوگل می‌تواند قصد و نیت کاربران را تشخیص داده و بهترین نتایج را برای آن‌ها بازگرداند.

درحالی‌که کلمات کلیدی نقش مهمی در سئوی داخلی ایفا می‌کنند، گوگل بیشتر و بیشتر به معناگرایی روی می‌آورد تا بهترین تجربه کاربری را برای بازدیدکنندگان فراهم کند.

کلمات کليدي : ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *