خب، در پستهای اخیر با انواع کلمات کلیدی گوگل ادوردز آشنا شدیم و دیدیم که انتخاب هر یک از این کلمات چگونه میتواند نوع مخاطبان؛ ترافیک وبسایت و حتی هزینههای شما را نیز کاهش دهد. شاید باورتان نشود، اما انتخاب نوع کلمه کلیدی یکی از مهمترین قسمتهای مدیریت یک کمپین تبلیغات گوگل است.
تعداد زیادی از افرادی که به تازگی با ادوردز آشنا شدهاند از اهمیت کلمات کلیدی تبلیغ خود آگاهی ندارند و تصور میکنند که تنها با پرداخت پول میتوانند لینک سایتشان را در نتایج جستجوی گوگل نمایش دهند. همین موضوع سبب میشود که بودجه کمپین آنها طی مدت کوتاهی مصرف شود بدون اینکه هیچ تاثیر مثبتی برایشان نداشته باشد.
اگر به تازگی با گوگل ادوردز آشنا شدهاید، حتماً تعریف درستی از نوع کمپین تبلیغاتیتان و مخاطبان هدف خود داشته باشید. این امر به انتخاب صحیح کلمات کلیدی گوگل ادوردز و بهینه سازی کمپین تبلیغاتیتان کمک قابل توجهی میکند.
دیدگاهتان را بنویسید