بعد از اینکه فیلتر نیمه‌نهایی را انجام دادید، هنگام مذاکره برای درج تبلیغات فرا می‌رسد. علاوه‌بر استعلام قیمت، موارد زیر را بررسی کنید:

تعداد محتواها: تعداد محتواهایی را که به‌صورت متوسط در روز در آن صفحه قرار داده می‌شود، بررسی کنید. اگر تعداد این محتواها خیلی زیاد باشند، احتمال دیده‌شدن پُست تبلیغاتی شما کاهش می‌یابد.
زمان قرارگیری تبلیغات: پست تبلیغاتی شما چه ساعتی در روز در آن صفحه قرار می‌گیرد؟ با توجه به بازار هدف‌تان بهترین ساعت را انتخاب کنید. اگر بخش زیادی از بازار هدف‌تان درطول روز مشغول به درس و کار هستند، بهتر است در ساعات اداری تبلیغات خود را درج نکنید.
مدت قرارگیری تبلیغات: پست تبلیغاتی شما چه‌مدت در آن صفحه قرار می‌گیرد؟ برخی از صفحات زمان بسیار محدودی تبلیغات شما را در صفحه‌ی خود قرار می‌دهند و پس از پایان آن زمان پست تبلیغاتی شما را حذف می‌کنند. اطمینان حاصل کنید زمان بهینه‌ای برای ارتباط با مشتریان هدف خود در اختیار دارید. اگر زمان قرارگیری محدود است بر سر قرارگیری دوباره یا ریپُست‌کردن (Repost) تبلیغ‌تان با صاحب آن صفحه مذاکره کنید. به‌عنوان مثال اگر تبلیغ شما تنها ۴ ساعت در آن صفحه قرار می‌گیرد، از او بخواهید بعد از هر یک ساعت پست شما را پاک کند و مجددا در صفحه قرار دهد تا به‌عنوان یک پست جدید فرصت دیده‌شدن داشته باشد. اطمینان حاصل کنید قبل از هر بار پاک‌شدن پست تبلیغاتی تمام نتایج را ثبت کرده‌اید و به تمامی سؤالات پاسخ داده‌اید.
امکان قرارگیری لینک: اینستاگرام امکان درج لینک در زیر پست‌ها را به کاربران نمی‌دهد، اگر برای‌تان اهمیت دارد که کاربران برای ورود به وبسایت، عضویت خبرنامه، دانلود اپلیکیشن و یا هر مورد دیگری از طریق لینک خاصی اقدام کنند، بهتر است برای این کار با صاحب آن صفحه مذاکره کنید. ممکن است با پرداخت مبلغ بیشتری، موافقت کند که لینک مورد نظر شما را در قسمت معرفی صفحه‌اش (Bio) به صورت موقت قرار دهد یا در اِستوری (Story) خود به نمایش بگذارد. برخی صفحات تبلیغاتی این امکان را دارند که می‌توانند در اِستوری لینک بگذارند.
جزئیات مذاکره: اطمینان حاصل کنید تا مدتی آگهی شما در کنار آگهی رقیبان‌تان قرار نمی‌گیرد. همچنین در مورد طرح‌های همکاری بلندمدت نیز سؤال بپرسید و اگر تبلیغات‌تان بازدهی خوبی داشت، می‌توانید از این طرح‌ها استفاده کنید.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *