کانتنت مارکتینگ موجبات جذب کاربر به سایت شده و در نهایت فروش محصول، رشد برند و توسعه کسب و کار را فراهم می‎کند. مدیران وب سایت‌ها‎ با تولید محتوای خوب و قرار دادن آن در شبکه‌ها‎ی اجتماعی می‎توانند کاربران زیادی را به سمت سایت خود سوق دهند.

کانتنت مارکتینگ از آنجا اهمیت پیدا می‎کند که محتوای سایت بیش از گذشته تاثیر خود را بر ارتقا رتبه سایت‌ها‎ باقی گذاشته است. به عبارت دیگر مدیران سایت‌ها‎ دریافته اند که محتوای سایت یا وبلاگ است که موجب رشد و ترقی آنها در فضای مجازی می‎گردد. اهمیت این موضوع زمانی مشخص می‎شود که به رقابت میان وب سایت‌ها‎ نظری افکنیم که پس از بررسی سایت‌ها‎ی موفق به محتوای با کیفیت آنها پی خواهیم برد. در حال حاضر در سرتاسر دنیا درصد قابل ملاحظه‎ای از شرکتهای B2B از کانتنت مارکتینگ استفاده می‎کنند. همچنین شرکتهای B2C هم هزینه‌ها‎ی زیادی از بودجه خود را در این حوزه صرف می‎نمایند.

تمامی اجزاء مختلف بازاریابی اینترنتی حاوی محتوا هستند و مدیریت این محتواها چه از نگاه متنی چه تصویری یا رنگی یا آمیختگی با صوت و تصویر یا رنگ های خاص (شارپ و یا های لایت) در کل فضاهای بازاریابی اینترنتی شامل وب سایت، شبکه های اجتماعی، وبلاگ ها ، فیلم ، تصاویر، پیامک یا همان SMS زیر مجموعه ای از بازاریابی محتواست. آنلاین مارکتینگ (بازاریابی اینترنتی) به شما دستور می دهد که در تمام این فضاها از نگاه مخاطب به نیاز او توجه نموده و سلیقه و پسند او را مورد توجه قرار دهید.

کلمات کليدي : ، ،

نسرين رضاجو

مديرداخلي و معاون اجرايي مدرسه غيردولتي فردوسي. سابقه ٨سال فعاليت كاري

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *