برنده‌ی بازی برندها در اینستاگرام کسی است که ایده‌های نو و جذاب خلق کند. هر فکر جذاب می‌تواند تبلیغات بسیار موثری برای برند شام باشد.

راهکارهایی برای استفاده مفیدتر از اینستاگرام:

– از مشتریانتان استفاده کنید :
وقتی شخصی از شما خرید می کند از او بخواهید تا از خود به همراه محصول خریداری شده یک عکس تهیه کند و برایتان بفرستد تا آن را در اینستاگرام آپلود کنید. این کار حس خوبی به خود آن شخص می دهد و از طرفی باعث ایجاد اطمینان بیشتری در بقیه افراد می شود و در صورتی خود آن فرد عکس را در حساب خود منتشر کند باعث می شود دوستان او نیز به سمت شما جذب شوند.

– از پشت صحنه عکس بگیرید :
اینکه اعضای صفحه اینستاگرام شما بدانند که واقعا چه کسی اداره کننده آن است ایجاد حس اطمینان می کند بنابراین سعی کنید یک عکس با چهره خندان از خودتان و یا محیط شرکتتان تهیه کنید و در یک مناسبت خاص آن را آپلود کنید. مثال در سالروز یک سالگی فروشگاه تان و یا به مناسبت 5000 تایی شدن اعضای صفحه اینستاگرام. البته در آپلود عکس از خودتان زیاده روی نکنید و فقط چند عکس محدود کافی است.

– کاربرانتان را تحریک کنید :
فالوور ها بهترین تبلیغ کننده شما هستند در صورتی که بتوانید به هر نحوی آنها را تشویق به تبلیغ بکنید به نفع شما کار می‌کنند. برای این کار یکی از بهترین کارها برگزاری مسابقه یا CONTEST است . یک مسابقه اینستاگرامی معموال طوری طراحی می شود که کاربران را تشویق به اشتراک عکس از محصوالت یا محیط یک فروشگاه می کند.

– افراد مهم را فالوو کنید :
یکی از راه هایی که افراد پیج شما را فالو کنند این است که شما آنها را فالو کنید، طبق یک تجربه به از هر دو نفری که شما فالو می کنید یک نفر شما را فالو خواهد کرد، هر چند این کار زمان بر است ولی می توانید از این روش برای جذب افراد مهمی که میشناسید استفاده کنید. مثال اگر کسی را میشناسید که می دانید به محصولات شما علاقه دارد حتما او را فالو کنید.

کلمات کليدي : ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *