صفحات اینستاگرام کسب‌وکارهای مکمل شما معمولا محل خوبی برای تبلیغات شما هستند. در این مرحله خود را جای کاربران بگذارید و ببینید ترکیب محصولات‌تان با چه محصولات دیگری جذاب به نظر می‌رسد، یا افراد معمولا از خدمات شما در چه موقعیت‌هایی و به همراه چه خدمات دیگری استفاده می‌کنند. این یکی از بهترین روش‌های تبلیغات در اینستاگرام محسوب می‌شود، چرا که فکر مخاطب را برای نحوه‌ی استفاده از محصولات و خدمت شما جهت‌دهی می‌کند.

بگذارید با یک مثال این موضوع را روشن‌تر بیان کنیم؛ فرض کنید شما یک کارآفرین در حوزه‌ی تولید کیف هستید و می‌خواهید صفحه‌ی اینستاگرام خود را به مشتریان احتمالی معرفی کنید.

در مرحله‌ی اول صفحات پربازدید در حوزه سبک زندگی، عکاسی و مدوزیبایی را انتخاب کرده‌اید. در این مرحله با بررسی‌های بیشتر صفحه‌ی یک بوتیک بزرگ را پیدا می‌کنید که کفش‌های آن در کنار محصولات شما ترکیب فوق‌العاده‌ای به‌وجود می‌آورند و تبلیغ در این صفحه نه تنها برای شما بلکه برای صاحب آن صفحه نیز سودآوری به همراه خواهد داشت.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *