سعی کنید دفتر‌، میز و محیط خود را قبل از خروج، کاملا مرتب و تمیز کنید. وسایل شخصی خود را بردارید، عکس‌های خانوادگی و وسایل الکترونیکی خود را در یک جعبه بگذارید. فایل‌های شخصی خود را از کامپیوتر پاک کنید. از تمام موارد مورد نیاز خود مانند مستندات، موسیقی، تصاویر و غیره نسخه‌ی پشتیبان تهیه کنید و آن را روی هارد دیسک خارجی خود ذخیره کنید. با اطلاعات حساس و مهم شرکت کاری نداشته باشید و از آنها برای اهداف شخصی استفاده نکنید. فقط رابطه‌ی خود را با افرادی که به طور شخصی با آنها ارتباط دارید، حفظ کنید.

از شر فایل‌های مزاحم و یاداشت‌های غیر ضروری خلاص شوید. مستندات مهم کسب‌و‌کار را بایگانی کنید. سایر مستندات مورد نیاز همکاران‌تان را به آنها بدهید. تمام چیزهای اضافی مثل لباس‌ها و فنجان‌ها را بردارید و کنار بگذارید. اگر وقت زیادی ندارید، تنها موارد مهم را در اولویت قرار دهید.
حتی اگر رئیس شما حضور نداشته باشد، باید بتواند به شما اعتماد کند که محیط کار و میز خود را مرتب تحویل می‌دهید، سپس می‌توانید با خیال راحت محیط را ترک کنید. اما ترک کار با خیال راحت و بدون اشکال تا حد زیادی به روابط شما با همکاران‌تان و اعتماد طرفین هم بستگی دارد.

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *