ارتباط خود را با همکاران و مدیریت مجموعهی قبلی حفظ کنید، ممکن است کسی بخواهد مستقیما با شما صحبت کند، آنها را در مورد تصمیمتان دربارهی موقعیت شغلی جدید در ابهام قرار ندهید. در صورت لزوم ارتباط خود را با مشتریان حفظ کنید و اخبار جدید و مورد نیاز را به همکاران یا مدیران سابق برسانید. این موارد به شما کمک میکند تا دربارهی کارهایتان پیش از ترک کار، شفافسازی کنید.
اگر کارهای باقیماندهی خود را به خوبی مدیریت کرده و به جای اینکه کوهی از کارها و وظایف ناتمام را بر دوش همکارانتان بگذارید، آنها را به اتمام برسانید، کارفرمای پیشین شما خوشحال خواهد شد. همچنین بهتر آن است که یادداشتهایی برای بقیه بگذارید. اگر برنامهای داشته باشید برای ارتباط با کسی که کارهای شما را انجام میدهد تا زمانی که جایگزینی مناسب برایتان پیدا شود، در این صورت رابطهی مثبتی با کارفرمای قبلی خود خواهید داشت و ممکن است بعدا به توصیهنامهای از سوی او نیاز داشته باشید.
دیدگاهتان را بنویسید