بعضی از مدیران دوست دارند این جلسات را «در راه» برگزار کنند. مدیری را میشناسم که پرسنل فروش را سوار ماشین میکرد و در جاده، در حالیکه در صندلی مسافر نشسته بود به آنها بازخورد میداد. بدترین قسمت این نوع رویکرد این است که معمولا این روش نشان میدهد که مدیر چندان دربارهی عملکرد سال گذشته و چگونگی بهبود آن فکر نکرده است. بدتر از آن مدیرانی هستند که ارزیابی عملکرد سال گذشته را بدون تغییر یا با تغییراتی اندک در گزارش سال جاری «کپی-پیست» میکنند. پیغامی که این روش به کارمند میدهد این است که: «من خیلی مهم و پرمشغلهام. فرصت ندارم نظرم را دربارهی عملکرد تو اعلام کنم».
دیدگاهتان را بنویسید