نماد سایت کلینیک مدیریت

۲. مدیر برای ارزیابی آماده نیست

بعضی از مدیران دوست دارند این جلسات را «در راه» برگزار کنند. مدیری را می‌شناسم که پرسنل فروش را سوار ماشین می‌کرد و در جاده، در حالی‌که در صندلی مسافر نشسته بود به آنها بازخورد می‌داد. بدترین قسمت این نوع رویکرد این است که معمولا این روش نشان می‌دهد که مدیر چندان درباره‌ی عملکرد سال گذشته و چگونگی بهبود آن فکر نکرده است. بدتر از آن مدیرانی هستند که ارزیابی عملکرد سال گذشته را بدون تغییر یا با تغییراتی اندک در گزارش سال جاری «کپی-پیست» می‌کنند. پیغامی که این روش به کارمند می‌دهد این است که: «من خیلی مهم و پرمشغله‌ام. فرصت ندارم نظرم را درباره‌ی عملکرد تو اعلام کنم».

 

خروج از نسخه موبایل