هر مدیری تمایلات خاص خودش را در شیوه‌ی برقراری ارتباطی دارد. بعضی‌ها بیشتر ترجیح می‌دهند که مرتبا در جریان امور قرار بگیرند و اطلاعات را با جزئیات آن دریافت کنند. برخی دیگر تمایل دارند تنها اخبار موضوعات قابل توجه را دریافت کنند. به نشانه‌ها توجه کنید، مثلا اینکه او در چه مواردی از خود توجه و علاقه نشان می‌دهد یا چه زمان‌هایی حوصله‌اش سر می‌رود. سپس بر اساس این دریافت‌ها نوع ارتباط خود را با او تنظیم کنید. به‌علاوه، هیچ ایرادی ندارد از خود او بپرسید: «چند وقت یک‌بار باید اطلاعات را در اختیارتان بگذارم و تا چه حد علاقمندید که به جزئیات پرداخته‌شود؟

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *