توجه به خواستههای مشتریان
برخی از صاحبان کسبوکار چنان به شَمشان اطمینان دارند که به گمانشان آنچه عرضه میکنند بی برو برگرد همهی خواستههای مشتری را برآورده میکند. هیچ فکر کردهاید شاید پرسیدن از مشتری دربارهی خواستههایش راه بهتری باشد؟! این روزها مصرفکنندگان حاضرند در ازای دریافت محتوای مناسب و هدفمند، اطلاعات شخصی سودمندی را در اختیارتان بگذارند. یکی از تکنیک های بازاریابی این است که پرسشهای زیر را بپرسید:
کدام ویژگی محصول یا خدمت ما برایتان جذابتر است؟
کدامیک کمترین جذابیت را برایتان دارد؟
چه چیز باعث میشود از مصرف محصول ما لذت ببرید؟
کدام مزیتها برای شما مهمتر هستند؟ کدام ویژگیها کاربردیتر هستند؟
مایلید چگونه از اخبار و اطلاعات مربوط به بهبود و ارتقاء محصول، اخبار صنعت و… آگاه شوید؟
از پرسشنامهی آنلاین، ایمیل، رسانههای اجتماعی یا هر ابزار دیگری که استفاده میکنید، سعی کنید اطلاعات دقیقی گردآوری کنید؛ این اطلاعات نقش مهمی در تهیهی پیام مناسب برای مشتریانتان دارد.
دیدگاهتان را بنویسید