بايد تأكيد كرد كه استراتژي مديريت عملكرد، دربا ره ارزيابي كا ر كنان توسط مديران و ارزيابي
عملكرد گذشته آنها نمي باشد. مديريت عملكرد فرآيندي است استراتژيك ز يرا به آينده و به توسعه
مي نگرد. مديريت عملكرد چارچوبي ارائه مي كند كه براساس آن مديران مي توانند به جاي دستور
دادن به كاركنان خود، از آنها حمايت كنند . البته اگر مديريت عملكرد را فرآيندي تغيير دهنده بدانند
نه ارزيابي كننده.

کلمات کليدي : ، ،

نسرين رضاجو

مديرداخلي و معاون اجرايي مدرسه غيردولتي فردوسي. سابقه ٨سال فعاليت كاري

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *