بایدها:
- میان اهداف افراد و اهداف گستردهتر سازمان، ارتباط برقرار کنید؛
- به کارکنانتان نشان دهید که شما نیز در دستیابی به اهداف آنها شریک هستید؛
- از علایق شخصی کارکنان خود در شرکت اطلاع یابید و این علایق را در اهداف حرفهای آنها نیز وارد کنید.
نبایدها:
- اجازه ندهید که کارکنان به تنهایی اهداف خود را تعیین کنند؛
- در مورد کارکنانی که عملکرد بهتری دارند، خود را کنار نکشید، آنها نیز برای دستیابی به اهدافشان، به راهنمایی و بازخورد نیاز دارند؛
- شکستها را نادیده نگیرید. در صورت عدم دستیابی افراد به اهدافشان، برای آنها فرصت یادگیری فراهم کنید.
دیدگاهتان را بنویسید