ویژگی و محتوای کتاب مبانی مدیریت بازاریابی شامل :
- فصل اول : بازاریابی در سده بیست و یکم
- فصل دوم : ایجاد ارزش برای مشتری ، تامین رضایت وی و نگهداری او
- فصل سوم : موفقیت در بازار از مجرای برنامه ریزی استراتژیک اجرا و کنترلبخش ۲ : تجزیه و تحلیل فرصت های بازایابی
- فصل چهارم : درک بازار ، تقاضای بازار و محیط بازاریابی
- فصل پنجم : تجزیه و تحلیل بازار مصرف و رفتار خریدار
- فصل ششم : تجزیه و تحلیل بازار های تجاری و رفتار خریدار
- فصل هفتم : رویایی با رقابت
- فصل هشتم : شناسایی بخش های بازار و انتخاب بازار های مورد هدفبخش ۳ : تصمیم گیری در بازاریابی
- فصل نهم : چرخه زندگی محصول ، تولید و تعیین جایگاه آن
- فصل دهم : مدیریت بر خط محصول و نام و نشان تجاری
- فصل یازدهم : طرح ریزی و مدیریت بر خدمات
- فصل دوازدهم : برنامه ها و استراتژی های قیمت گذاریبخش ۴ : مدیریت بر کانال های توزیع
- فصل سیزدهم : انتخاب کانال های توزیع و مدیریت برآن ها
- فصل چهاردهم : مدیریت در سازمان های خرده فروشی ، عمده فروشی و تدارک بازار
- فصل پانزدهم : طرح ریزی سیستم ارتباطات یکپارچه بازاریابی مدیریت بر آن
- فصل شانزدهم : مدیریت بر نیروی فروش
- فصل هفدهم : مدیریت بر بازاریابی مستقیم و برشبکه
منبع : http://ketabgallery.com/
دیدگاهتان را بنویسید