بازاریابی برخط با دیگر شکل های بازاریابی تفاوت های برجسته ای دارد. روشها و ابزار این نوع بازاریابی همواره در حال تغییر پیوسته است.البته یک جنبه ی بازاریابی برخط ادامه...
بسیاری از مشتریان پس از افزودن یک یا چند کالا به سبد خرید بنا به عللی مانند هزینههای ارسال کالا، از ثبت نهایی سبد خرید خود انصراف میدهند. فروشگاههای اینترنتی ادامه...
۱. تخفیفات هفتگی یا ماهیانه جهت افزایش فروش و تحقق اهداف درآمد این نوع تخفیف در پایان ماه یا هفته ارائه میشود و هدف آن افزایش فروش و تحقق چشماندازهای درآمدِ ادامه...
برخی از رایجترین انواع تخفیفات عبارتند از: تخفیف درصدی: این نوع تخفیف از متداولترین شیوههای ارائهی تخفیف است که معمولا از ۵ تا ۱۰ درصد شروع میشود. البته ادامه...
فروشگاههای اینترنتی میتوانند با ارائهی تخفیفات حسابشده نهتنها مشتری جدید جذب کنند، بلکه میزان وفاداری مشتریان فعلی خود را نیز بهبود ببخشند، اما به شرط ادامه...
مزایا اجرای سریع و آسان با استفاده از برنامههای کاربردی؛ پیگیری سریع تخفیفات جدید و ایجاد گزارش از آنها؛ جذب مشتریان بیشتر؛ افزایش نرخ تبدیل (یا به زبان ادامه...
این روزها بازار فروشگاههای اینترنتی بهقدری رونق گرفته است که بسیاری از آنها بهمنظور رقابت با فروشگاههای رقیب، اقدام به ارائهی تخفیفات ویژه میکنند و حتی ادامه...
به نام خداوند یگانه سلام و روز بخير خدمت دوستان و سروران بزرگوار. بسیار مفتخریم که ساعاتی را در کنار شما عزیزان سپری می کنیم.امروز 19شهریور ماه 1401 شمسی در خدمت شما ادامه...
نکات بازاریابی پشت سر هم برای کسب و کارهای خردوهم برای کسب و کارهای کلان مطالبی است که در این کتاب با آن آشنا می شوید. ۱۰۰ نکته بازاریابی در ابتدای این کتاب عنوان شده ادامه...
یکی از مسائلی که باعث نگرش منفی مشتریان درباره برند شما میشود، ناهماهنگی بین گروههای مختلف شرکت است. ایجاد هماهنگی بین بخشهای مختلف، نه فقط در بحث مشتریان، ادامه...
در شرایط ناپایدار اقتصادی، کسبوکارها کار دشواری برای حفظ اهداف و ارزشهای تعیینشده دارند، اما باید بدانید که نادیدهگرفتن آنها، ضربات جبرانناپذیری بر ادامه...
صرف طراحی یک کانال سریع و آسان برای دسترسی مشتریان به شما کافی نیست. شما باید افرادی را آموزش دهید تا بتوانند بهشکل مطلوب با مشتریان ارتباط برقرار کنند و با آنها ادامه...