شرکتهای در حال گسترش، برای سنجش مؤثر و کارآمد خود نه تنها باید روی جهانی گسترده از مشتریان احتمالی، بلکه روی زیرمجموعهی مشخصی از مشتریانی تمرکز کنند که بسیار شبیه به بهترین مشتریان فعلیشان هستند.
کلید این کار دسته بندی مشتریان است.
شرکتهای در حال گسترش، برای سنجش مؤثر و کارآمد خود نه تنها باید روی جهانی گسترده از مشتریان احتمالی، بلکه روی زیرمجموعهی مشخصی از مشتریانی تمرکز کنند که بسیار شبیه به بهترین مشتریان فعلیشان هستند.
کلید این کار دسته بندی مشتریان است.
دیدگاهتان را بنویسید