بازاریابی، یکی از بهترین چیزهایی است که باید برای استارتاپ خود انجام دهید. وقتی برای محصول یا خدمت خود بازاری پیدا میکنید، درمقابل افرادی قرار خواهید گرفت که مایل هستند از شما خرید کنند. بازاریابی تلف کردن زمان نیست و یکی از بهترین سرمایهگذاریها در ابتدای راهاندازی استارتاپ شما خواهد بود.
۱۰. با مشتریان بالقوهی خود صحبت کنید
استارتاپ تنها در ذهن خود کارآفرین وجود ندارد. استارتاپ در چشمانداز مشتریان فعلی و بالقوه نیز وجود دارد.
اگر مردم بخواهند که محصول شما را خریداری یا استفاده کنند، شما باید هرچیزی را که میتوانید دربارهی مشتریان خود یاد بگیرید. بقا یا نابودی استارتاپ شما به میزان پذیرش محصول و خدمات شما وابسته است.
هرچه سریعتر دربارهی افکار مشتریانتان نسبت به محصولات و خدمات خود بدانید، زودتر میتوانید مسیر خود را اصلاح کنید و خدمات و محصولاتتان را بهشکل بهتری به آنها ارائه دهید.
نتیجهگیری دربارهی چگونگی راه اندازی استارتاپ
شروع سریع استارتاپ به این معنا نیست که مقیاستان را بهزور افزایش دهید. گسترش اتفاقی است که با احتیاط و همراه با ریتمی منظم روی میدهد.
شروعِ سریع به این معناست که از تمام منابع موجود به عنوان اهرمی برای تمرکز بر چیزی به نام شروع کردن، استفاده کنید. شروع کردن موضوع اصلی است. هنگامی که کسبوکار شما سرپا و در حال فعالیت باشد هر چیزی امکانپذیر خواهد شد. استارتاپ مانند یک مسابقه است. هرچه سریعتر باشید، به احتمال بیشتری برنده خواهید بود.
chetor.com=منبع
دیدگاهتان را بنویسید