اگر برند شما در یک مورد خاص بهترین عملکرد را در صنعتتان دارد، میتوانید با تمرکز روی تخصصتان تمایز برند ایجاد کنید. پیتزا دومینو با توجه به مهارتش در تحویل پیتزا در زیر ۳۰ دقیقه توانسته است تمایز برند ایجاد کند.
۴. تجربهی خرید منحصربهفرد ایجاد کنید
یک تجربهی خرید بهیادماندنی برای مشتریهایتان ایجاد کنید و به این شیوه، برند خودتان را برجسته کنید. بچهها عاشق حیوانات پارچهای هستند، اما زمانیکه این حیوانات در مقابل چشمشان ساخته شود، آنها را بهمراتب بیشتر دوست دارند. شرکت عروسکسازی به نام «build a bear» با استفاده از این روش، تمایز برند ایجاد کرده و بسیار موفق بوده است.
دیدگاهتان را بنویسید