بازاریابی در شبکه های اجتماعی به چند دلیل ساده نرخ جذب بالایی دارد. احتمالا برجستهترین دلیل آن مردممحوری است؛ در واقع برندها با فعالیت در شبکههای اجتماعی مردمیتر میشوند. در شبکههای اجتماعی برندها میتوانند مانند مردم عادی رفتار کنند؛ این کار برای پیشرفت شما ضروری است، زیرا مردم ترجیح میدهند با آدمها معامله کنند تا با شرکتها.
به علاوه، مطالعات نشان دادهاند شبکههای اجتماعی در جذب مشتری ۱۰۰درصد موفقتر از بازاریابی حضوری عمل میکنند و این واقعیت که هر چه تعداد دنبالکنندگان برند شما در شبکههای اجتماعی بیشتر باشد، اعتبار برند و اعتماد مردم به برند شما افزایش مییابد، بار دیگر اهمیت شبکههای اجتماعی را ثابت میکند. به این ترتیب مخاطبان شبکههای اجتماعی به سادگی جذب وبسایتتان میشوند و نرخ بازدیدش را افزایش میدهند.
دیدگاهتان را بنویسید