اگر به‌طور منظم با مشتریان‌تان در تعامل باشید، حسن نیت‌تان را به مردم نشان می‌دهید. مردم برای تعریف یا شکایت از محصول یا خدماتی به شبکه‌های اجتماعی رو می‌آورند و هرگاه نام برند شما را ارسال کنند، مخاطبان جدیدی شما را دنبال خواهند کرد تا از اخبار تازه مطلع شوند. مردم هر چه بیشتر در شبکه‌های اجتماعی در مورد شما صحبت کنند، برند شما برای مخاطبان جدید معتبرتر و بانفوذتر می‌شود. واضح است که اگر با چهره‌های مشهور توییتر یا دیگر شبکه‌های اجتماعی تعامل داشته باشید، خواهید دید شهرت و نفوذتان با سرعتی نجومی افزایش می‌یابد.

۶. افزایش ترافیک سایت

بدون شبکه‌های اجتماعی ترافیک سایت‌تان محدود به افرادی می‌شود که از قبل برند شما را می‌شناسند و کسانی که در اینترنت کلمات کلیدی سایت‌تان را جستجو کرده‌اند. هر پروفایلی که در شبکه‌های اجتماعی می‌سازید مسیری برای هدایت مردم به سایت‌تان است و هر مطلبی که در آن پروفایل‌ها را به اشتراک می‌گذارید، موقعیتی برای جذب بازدیدکننده‌های جدید است. هر چه مطلب به اشتراک گذاشته شده در شبکه‌های اجتماعی باکیفیت‌تر باشد، ترافیک بیشتری تولید می‌کنید و ترافیک بیشتر، مشتریان بیشتری را به سوی شما هدایت و جذب می‌کند.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *