طبق گزارش دانشگاه تکنولوژی تگزاس، برندهای فعال در شبکههای اجتماعی مشتریان وفادارتری دارند. گزارش فوق به این نتیجه رسیده است که «شرکتها باید از ابزارهایی که شبکههای اجتماعی در اختیارشان قرار میدهند برای برقراری ارتباط با مخاطبانشان استفاده کنند. پیشبرد برنامهای باز و استراتژیک در شبکههای اجتماعی، وفاداری مشتریان برند شما را به نحو مؤثری تثبیت میکند.» مطالعات مشاوران وبسایت Convince & Convert نیز نشان میدهد ۵۳ درصد از آمریکاییهایی که برند محبوبشان را در شبکههای اجتماعی دنبال میکنند به آن برند وفادارتر هستند.
دیدگاهتان را بنویسید