من یکی از مشتری‌های پروپاقرص پیراشکی خسروی هستم. طعم پیراشکیهاش هنوز از دوران بچگی زیر دندونمه‌. با اینکه الان خیلی دیر به دیر به اونجا سر می‌زنم، اما با هریار خوردن این پیراشکی‌ها یه قسمت کوچیکی ازخاطرات خوب کودکیم برام زنده میشه.

معمولا محصولاتی که بتوانند بخشی از خاطرات کودکی مشتریان‌‌شان را زنده کنند، مورد توجه قرار می‌گیرند و به ویژه در فضای مجازی سروصدا می‌کنند. اگر صاحب برندی هستید که سابقه‌ای چندین و چند ساله دارد، از این فرصت غافل نشوید و به فکر راهکاری باشید که برندتان حس خاطره‌انگیزی مشتریان‌ را تحریک کند. برای این منظور می‌توانید از کمپین‌های برندینگ و بازاریابی کمک بگیرید و سعی کنید با زنده کردن خاطرات شیرین و دلپذیر در ذهن مشتریان، حس همبستگی ایجاد کنید.

در قسمت دوم فیلم علمی تخیلی بازگشت به آینده (۱۹۸۹)، مارتی مک‌فلای (Marty McFly)، پسر نوجوانی که به تازگی از سفر به گذشته بازگشته است، این بار به آینده سفر می‌کند و در ۲۱ اکتبر ۲۰۱۵ ظاهر می‌شود. تقریبا همین دو سال پیش، شرکت پپسی به دوستداران سه‌گانه‌ی بازگشت به آینده نوید داد که در همین تاریخ تعداد محدودی نوشابه با بطری‌ ویژه پپسی پرفکت (Pepsi Perfect) عرضه خواهد کرد. این بطری‌ها دقیقا همان شکلی از برند پپسی بودند که مارتی و همراهانش در سفر به آینده نوش جان کردند. روز موعود فرا رسید و تمامی بطری‌ها در یک چشم بر هم زدن به فروش رفت.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *