اگر به مباحث روانشاسی در زمینه فروش علاقمند هستی، این کتاب گزینه مناسبی است زیرا بر اساس تکنیک های نورومارکتینگ تدوین شده است و نقش عواملی چون فرهنگ، کشور، شخصیت افراد و… را در تصمیم سازی خرید بررسی می کند. پس از 3 سال تحقیق در موسسات بریتانیا مارتین لیندستروم تصمیم به نشر این کتاب گرفت و با ارائه مثالهای کاربردی از ذهن مشتریان، ما را در متقاعدسازی همراهی می کند.

مارتین لیندستروم یکی از محققین بزگ دنیا در زمینه بازاریابی عصبی است که تجربه مشاوره در شرکت هایی مانند مک دونالدز، مایکروسافت و والت دیزنی را دارد و نشریه وال استریت ژورنال کتاب ایشان را در لیست 10 کتاب برتر سال قرار داده است.

در طی چند سال تحقیقات وی ذهن افراد در مواجه با انواع برندها، تبلیغات تلویزیونی و آرم شرکت ها بررسی شد و نتیج جالبی بدست آمد. سئوال اساسی که او مطرح می کند این است که چرا مشتریان محصول ما ار نمی خرد و محصول رقبا را ترجیح میدهد؟ چه عواملی بر انتخاب های آنان تاثیر می گذارد؟

آیا تصاویر و ژست های فریبنده در تصمیم گیری ما تاثیر دارند؟

چگونه برندهای بزرگ از طریق تحریک حواس ما، میتوانند محصول خود را بفروشند؟

منبع : https://tehrannlp.com

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *