عملکردی عصبی در انسان وجود دارد که ما را به الگوبرداری و تقلید از شخصی که نگاهش میکنیم، تشویق میکند. این امر که «فرضیهی بازخورد چهره» نام دارد، نشانهی همدردی است. با تقلید حالت چهرهی دیگران سعی میکنیم احساس آنها را درک کنیم. با دیدن چهرهای گیج و سردرگم در آگهی، همان حالت را الگوبرداری و درنتیجه احساس گیجی و سردرگمی میکنیم. وقتی محصولتان مشکلی را حل یا زحمتی را کم میکند، حس خوب پایانیِ حاصل استفاده از آن و نه گیجی و نگرانی نقطهی آغاز را، به نمایش بگذارید.
دیدگاهتان را بنویسید