تا زمانیکه بهطور واضح و مشخص اهداف و نتایج نهایی مطلوبتان را از فروش درنظر نداشته باشید، نمیتوانید روشهای درست و مناسب را ارزیابی کنید. باید اهدافی مشخص و دقیق داشته باشید. وقتی قرار باشد که اهداف بازاریابی در قالب نتایجی مورد ارزیابی قرار بگیرند، احتمال دارد که وسوسه بشوید و مستقیم سراغ تاکتیکهایی مانند بازبینی وبسایت، کمپینهای پرداخت به ازای هر کلیک در گوگل ادوردز بروید. شاید هم به فکر بازاریابی ایمیلی از طریق تاکتیک جذب (push) بیفتید. اما در واقع، باید از سمت دیگر معادله شروع کنید. یادتان باشد تمام تلاش شما برای رشد کسبوکارتان است. بنابراین قبل از هر چیز دیگری باید به فکر کسب و افزایش درآمدتان باشید.
برگرفته از سایت : چطور دات کام
دیدگاهتان را بنویسید