معرفی کوتاه کتاب :

کتاب بازاریابی صنعتی کتابی است با انسجام فراوان. ساختار کتاب فوق‌العاده منطقی و با نظمی در خور آماده شده است. بازاریابی صنعتی حاوی 23 فصل است. اخلاق در بازاریابی صنعتی عنوان فصل پایانی این کتاب ارزشمند است. چرا که در باور نویسندگان کتاب بازاریابی صنعتی اخلاقیات و مسئولیت پذیری اجتماعی معیار جامعه‌ی صنعتی مدرن شده است.هر فصل با یک طرح درس با عنوان اهداف یادگیری آغاز شده است. کتاب‌هایی نظیر این کتاب به این ترتیب می‌توانند سمت و سوی خواننده را از همان آغاز فصل شکل دهند. در پایان نیز با یک خلاصه، فصل پایان می‌یابد.کتاب بازاریابی صنعتی پر است از نمودارها و جدول‌ها که هر یک در انتقال مفاهیم سهم به سزایی ایفا می‌کنند.

طبقه‌بندی‌های کلی به جزیی کتاب بازاریابی صنعتی به خواننده اجازه می‌دهد که در ک خود را با یک نگرش کلی مهیا سازد. به مرور این نگرش و دریافت کلی به جزئیات و ظرائف دقیق‌تر می‌شوند. کتاب بازاریابی صنعتی به دلیل همین ویژگی‌ها به عنوان یک کتاب درسی می‌تواند در مقاطع مختلف تحصیلی نظیر کارشناسی، کارشناسی ارشد، و دکتری مورد توجه استادان قرار گیرد. افزون بر آن، مدیران صنعتی به‌ویژه بازاریاب‌های صنعتی می‌توانند حد اکثر استفاده را از این کتاب جامع ببرند.

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *