چرا کتاب هنر فروش به مشتری امروزی؟

از نظر من هر کسی که درآمدی دارد، یکی فروشنده است. این فروشنده می تواند بسیار متفاوت از فروشنده ای باشد که شما می شناسید. یک طراح، یک پزشک، یک کارمند، یک مدیر، یک معلم، یک بازاریاب، یک مشاور، یک عکاس، یک هتل دار، یک مدیر رستوران، یک کارشناس IT، یک وکیل، یک مهندس، یک کارگزار بیمه، یک منشی، یک برنامه نویس، یک مکانیک، یک آرایشگر، یک نجار، یک خیاط، یک آشپز و بالاخره یک فروشنده در یک سازمان یا فروشگاه، همگی فروشنده هستند و برای موفقیت در شغل خود و بالابردن بازدهی شغلی و سود خود، باید مشتری ( یا همون مخاطب ) امروزی را بشناسند.

شما با مطالعه مطالب این کتاب ارزشمند، اول از همه با شخصیت واقعی یک فروشنده حرفه ای آشنا خواهی شد و با تمرین و تکرار و کپی این عادت ها در ذهن خودت، به آسانی این شخصیت حرفه ای رو در خودت بوجود میاری.

در قدم بعدی با شخصیت مشتریان امروزی آشنا خواهی شد و کاملاً دلیل تردید و دو دلی و بدبینی و طرز فکر اونا رو خواهی خوند. در این مرحله با اطلاعات روانشناسی که از شخصیت یک فروشنده حرفه ای و طرز فکر او، و شخصیت مشتریان امروزی بدست آوردی، وارد مرحله سوم و هیجان انگیز، یعنی فروش و بدست آوردن سود میشی.

در مرحله سوم تکنیک هایی بهت یاد میدم که هم بتونی مشتری رو جلب کنی، هم به او بفروشی، هم رضایت اونو به دست بیاری و هم سود خودت رو از کسب و کار خودت افزایش بدی. یادت باشه که هر چی بهتر بتونی مشتری و تکنیک ها رو بشناسی، بیشتر میتونی روی او اثر بگذاری و بیشتر بفروشی و بیشتر هم سود کنی.

منبع : http://www.zehnam.com/product/the-art-of-sale-book/

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *