کتاب اصول بازاریابی نوشته آقای فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ از منابع اصلی رشته مدیریت بازرگانی می باشد. ترجمه روان آقای مهدی زارع این کتاب را خواندنی تر کرده است. فیلیپ کاتلر را بسیاری از صاحبنظران به عنوان پدر بازرگانی نوین می شناسند. اوج نبوغ او در تدریس مفاهیم نوین بازاریابی را می توان در کتاب اصول بازاریابی دید. این کتاب که تا به حال در 122 ویرایش مورد بازنویسی و به روزسانی قرار گرفته، جدیدترین کتاب در رده کتاب های عمومی از این نویسنده می باشد. کاتلر علاوه بر کلیات، در زمینه بازاریابی تخصصی در بخش خدمات، سازمانهای دولتی و توریسم نیز کتاب هایی به چاپ رسانده که امید آن می رود این گروه یا دیگر فعالان بازار، هرچه زودتر ترجمه ی پرباری از آن را به بازار نشر ایران تقدیم نمایند.

برای تهیه این ترجمه، بیش از 10 ماه به طور مستمر تلاش شده تا از جهت متن، طراحی و صفحه بندی و چاپ، از کیفیتی قابل مقایسه با کتاب اصلی برخوردار باشد. بر خلاف دیگر ترجمه های موجود در بازار، سعی شده است تا کلیه تصاویر و نمودارها، موردکاوی ها و دیگر مطالب ارائه شده در کتاب اصلی، عیناً آورده شود. با این وجود، به ناچار بخشی با عنوان بررسی ویدیوئی را حذف نموده ام، زیرا امکان ارائه فیلمهای همراه کتاب وجود نداشت.
در این جلد، 11 فصل اول کتاب اصول بازاریابی کاتلر را مطالعه خواهید کرد. نویسنده موضوع را از تعاریف اصلی و مطالب اولیه شروع کرده و با شرح مسائل کلیدی همچونن فرایند بازاریابی، محیط بازاریابی، آمیخته بازاریابی، تقسیم بندی و هدف گیری بازار و چرخه عمر محصول مطلب را ادامه داده است. این جلد با مسائل قیمت گذاری و استراتژی های مربوطه به پایان می رسد.

کلمات کلیدی: آموزش بازاریابی، روش های بازاریابی، تبلیغات، بازاریابی، افزایش فروش، پدر بازاریابی نوین، گری آرمسترانگ، مفاهیم بازاریابی، مدیریت بازرگانی، بازاریابی حرفه ای، مشتری مداری

 

معرفی نویسنده

فیلیپ کاتلر (به انگلیسی: Philip Kotler) ‏ (۲۷ می ۱۹۳۱ در شیکاگو) یکی از سرشناس‌ترین بازاریابان جهان و پدر بازاریابی مدرن است. وی ۳۴ جلد کتاب و بیش از یکصد مقاله در این حوزه منتشر کرده که بسیاری از آنها به زبان‌های مختلف ترجمه شده است. کتاب اصول بازاریابی وی، همچنان به‌عنوان یکی از معتبرترین مراجع در این رشته به شمار می‌رود.کاتلر درک مفهوم بازاریابی را ساده اما اجرای آن را بسیار دشوار می‌داند. وی معتقد است که بازاریابی بخشی از فلسفه مدیریت مدیران است. مدیران باید با شناخت نیازهای مشتریان، برای آنان ارزش افزوده بیافرینند و رضایت آنان را به‌دست بیاورند تا نهایتا بتوانند با فروش محصولشان، برای سازمان خود سود کسب کنند.

منبع : http://modiryat.ir/product/kotlerbook2/

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *