برای دست‌یابی به بیشترین اثربخشی در دیجیتال مارکتینگ نیازی نیست کسب‌وکاری بزرگ یا کارکنان زیادی داشته باشید. نشر و توسعه در دنیای مجازی به آدم‌های زیادی نیاز ندارد.

 

 

۱۰. ارزیابی ساده‌تر

به کمک ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس دسترسی به داده‌های مربوطه ازجمله نرخ بازدید، پرش، کلیک، زمان گذرانده شده‌ و همچنین ارزیابی آنها به‌سادگی امکان‌پذیر است.

برگرفته از سایت : چطور دات کام

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *