۵. گستردگی بیشتر

دراین‌باره جای هیچ بحثی نیست! هیچ‌کس تردید ندارد که دامنه‌ی انتشار اینترنت از روزنامه و تلویزیون بیشتر است.

۶. درگیرکنندگی بیشتر

در بازاریابی سنتی برای دریافت بازخورد مشتری از طریق آمار و گزارش‌ها باید هفته‌ها یا ماه‌ها صبر کنید. در دیجیتال مارکتینگ می‌توانید علاوه‌بر تحلیل رفتار مشتریان نسبت به برنامه‌های بازریابی و تبلیغات‌تان، با مشتری‌ها گفت‌وگو و حتی درباره‌ی ویژگی‌های محصول و برندتان بحث کنید و در لحظه از بازخود مشتری آگاه می‌شوید. البته این یعنی باید وقت و انرژی بیشتری صرف کنید.

۷. انتشار سریع‌تر

در دیجیتال مارکتینگ دسته‌ای از فعالیت‌ها مانند به اشتراک‌گذاری و کامنت‌های پی‌درپی به شما کمک می‌کند تا هر لحظه موردتوجه مخاطبان جدیدی قرار بگیرید.

۸. بدون توقف

همه می‌دانند که در حساس‌ترین نقطه‌ی فیلم و سریال نوبت به پخش آگهی‌های بازرگانی می‌رسد. همیشه امکان گذر از تبلیغات سنتی وجود دارد؛ در زمان پخش آگهی حتی آگهی‌های به‌درد‌بخور هم به چشم‌تان نمی‌آید و حتی ممکن است کلا از جلوی تلویزیون کنار بروید. در دیجیتال مارکتینگ ابزار و زمان تبلیغات نامحدود است و شما همیشه امکان گذر از آگهی‌های ناخوشایند و بازدید از تبلیغات دلخواه‌تان را دارید.

۹. مناسب برای سطوح مختلف کسب‌وکار

برای دست‌یابی به بیشترین اثربخشی در دیجیتال مارکتینگ نیازی نیست کسب‌وکاری بزرگ یا کارکنان زیادی داشته باشید. نشر و توسعه در دنیای مجازی به آدم‌های زیادی نیاز ندارد.

۱۰. ارزیابی ساده‌تر

به کمک ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس دسترسی به داده‌های مربوطه ازجمله نرخ بازدید، پرش، کلیک، زمان گذرانده شده‌ و همچنین ارزیابی آنها به‌سادگی امکان‌پذیر است.

۱۱. بهبود استراتژی

بزرگ‌ترین مزیت ارزیابی آسان و دسترسی آنی به اطلاعات امکان اصلاح سریع استرژی کسب‌وکارتان است. درحالی‌که پس از آگاهی از نتیجه‌ی ارزیابی تبلیغات سنتی ممکن است برای اصلاح استراتژی خیلی دیر شده و کسب‌وکارتان در سراشیبی سقوط باشد.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *