ظهور اینترنت شیوه تبلیغات و خرید را برای همیشه متحول کرده است. امروزه شرکت‌ها و آژانس‌های تبلیغاتی قادرند مشتری را در فضای مجازی لحظه‌به‌لحظه دنبال و رفتارش را بررسی کنند. این بررسی به آنها امکان می‌دهد روش‌های بهینه‌تری را برای نمایش تبلیغات محصول یا خدمات طراحی کنند. یکی از روش‌های نوین تبلیغات که در سال‌های اخیر کاربرد فراوانی پیدا کرده، پرفورمنس مارکتینگ است. در این مقاله درباره این روش، شیوه‌ها و مزایای آن صحبت می‌کنیم. همچنین در پایان نکاتی را برای استفاده از این روش بازاریابی با شما در میان می‌گذاریم.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *