همانطور که پیش از این اشاره کردیم، فایدهی اصلی تبلیغ همسان این است که درست به همان روش واحدهای احاطهکنندهاش، ارزش ایجاد میکند. برای مثال ویدئوی تبلیغاتی که یک شرکت خودروسازی در یوتیوب منتشر میکند، به این دلیل بسیار ارزشمند است که درست مانند دیگر ویدئوهای مربوط به خودرو در یوتیوب، باعث سرگرمی یا آگاهی بینندگانش میشود. حال تصور کنید همان ویدئوی خودروی مذکور، در صفحهی علاقهمندان به خودرو در فیسبوک یا در سایتی مرتبط با صنعت خودروسازی گذاشته شود و برای کاربران ایجاد ارزش میکند. اگر میخواهید محتوای مورد نظر شما به شکلی مؤثر با استقبال مخاطبان روبهرو شود، سعی کنید با هدف ایجاد ارزش و بدون سوگیری آن را تولید کنید. در مرحلهی بعد محتوا را بهشکلی همسان در سایتهای دیگر منتشر کنید، به این شرط که به محتواهای دیگری که در آن سایتها وجود دارند مرتبط باشد. برای اینکه در تبلیغات همسان موفق باشید باید از همهی گزینههای توزیعِ در دسترستان آگاه باشید.
دیدگاهتان را بنویسید