همه‌ی ما روزانه ده‌ها ایمیل تبلیغاتی دریافت می‌کنیم. خیلی از آنها را باز نمی‌کنیم، بسیاری را دور می‌ریزیم و اشتراک خود را در فهرست ایمیل بسیاری از آنها لغو می‌کنیم. اما هنوز هم هستند ایمیل‌هایی که ترغیب می‌شویم بازشان کنیم یا حتی برای دریافت‌شان لحظه‌شماری می‌کنیم. در این مقاله می‌کوشیم به شما یاد بدهیم چگونه چنین تبلیغات ایمیلی موفقی را طراحی کنید.

از روزگارانی که ایمیل ابزاری ناشناخته بود و مسیر پر پیچ‌و‌خم جهان‌وب‌گستر هنوز هموار نشده بود، زمان زیادی گذشته است. امروز می‌توانیم خدا را شکر کنیم که تبادل نامه‌های الکترونیک تا این حد ساده شده است. با وجود توییتر، اینستاگرام، تلگرام و مابقی سرویس‌های مشابه که امکان ارسال پیام را مهیا می‌کنند، وابستگی ما به ایمیل کم نشده است. اتفاقا به دلیل آشفتگی حاکم بر رسانه‌های اجتماعی، ایمیل به مکان امنی بدل شده که ما را از سروصدای فضای مجازی دور می‌کند و امکان استفاده‌ی حرفه‌ای از محیطی امن را فراهم می‌کند.

به همین دلیل برخی کارآفرینان معتقدند هیچ زمانی برای اجرای یک کمپین تبلیغات ایمیلی موفق، بهتر از اکنون نیست. مشکل این‌جاست که برخی شرکت‌ها یا افراد نمی‌دانند چطور از این ابزار به درستی استفاده کنند. پس بیایید ببینیم یک کمپین تبلیغات ایمیلی از صفر تا صد چطور طراحی می‌شود.

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *