منظور ما از کارت ویزیت ایده‌ی تکراری پخش آن بین مردم نیست. به کتاب‌فروشی‌ها و کتابخانه‌ها بروید و بخشی را که مرتبط با کسب‌و‌کارتان است، پیدا کنید. تمام کتاب‌ها را باز کنید و یک کارت ویزیت داخل آنها بگذارید. این کار شما را دقیقا به بازار هدف‌تان می‌رساند و هزینه‌اش هم فقط چاپ کارت ویزیت است.

برچسب‌های ماشینی

پشت شیشه‌ی ماشین خود برچسب برندتان را بزنید. می‌توانید این کار را در تمام قسمت‌های ماشین خود یا مشتریان‌تان انجام بدهید. کارواشی در تهران با علامت ستاره‌ی زرد و مشکی این ایده را انجام داده و پشت شیشه‌ی عقب ماشین مشتریانش برچسب برند خود را زده است. فکر می‌کنم خیلی از شما این علامت را دیده‌اید و اثر آن را به‌طور ملموس احساس کرده‌اید.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *