فهرستی تهیه کنید که توضیح بدهد به چه دلایلی نسبت به رقیبان‌تان سَرتر هستید. تمام موارد را صادقانه بنویسید و کمی شوخ‌طبعی چاشنی آن کنید تا در ذهن مخاطبان‌تان بماند.

خود را به نمایش بگذارید

اگر مغازه‌ی غذای بیرون‌بر دارید، به مغازه‌های اطراف‌تان اطلاعیه بدهید تا به مشتریان بدهند. در این اطلاعیه بنویسید که در فلان روز و ساعت، در این مکان فلان غذا در حضور مشتری طبخ و رایگان عرضه می‌شود. هزینه‌ی غذای رایگان ممکن است بالا برود اما شلوغی جلوی مغازه‌ی شما می‌تواند برای‌تان شهرت کسب کند.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *