مثل توصیه‌ی زبانی به شیوه‌ی سنتی، این مدل هم دربردارنده‌ی مشتریان (یا بردارهایی) است که توصیه‌ها و پیشنهادهای خود را به افرادی که با آنها ارتباط دارند، منتقل می‌کنند. این نوع از بازاریابی به رابطه‌ی قوی بین افراد و میزان اعتمادی که به هم دارند، بستگی دارد و به سرمایه گذاری اندکی از طرف بازاریابان نیازمند است. مثلا رستورانی که در برگه‌ی رسید خود این پیام را چاپ کرده است: «ما را به دوستان خود معرفی کنید» یا پیمانکاری که از مشتریانش می‌خواهد او را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنند، برای گسترش دامنه‌ی فعالیت خود، به بازاریابی و ارتباطات بین فردی تکیه می‌کنند.

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *