جهت اطلاع از کیفیت تجربه‌ای که برای مشتری رقم زده‌اید، باید از مشتریان‌تان بازخورد بگیرید. به این منظور می‌توانید از نظرسنجی‌های پس از خرید استفاده کنید و از طریق ایمیل یا تماس تلفنی با مشتریانی که از برندتان خرید کرده‌اند، ارتباط برقرار کنید و از دیدگاه‌شان مطلع شوید. همچنین باید ببینید بازخوردهای مختلفی که دریافت می‌‌کنید، تحت تأثیر چه اقداماتی ایجاد شده‌اند و کدام رفتارها یا کارهای تیم پشتیبانی مشتری در ایجاد این بازخوردها دخیل بوده‌اند.

به‌ این ترتیب، تمامی اعضا متوجه خواهند شد که عملکرد تک‌تک‌شان چقدر می‌تواند در تعیین کیفیت تجربه مشتری تأثیرگذار باشد.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *