برندهای لاکچری بهتدریج و با گذشت زمان تکامل پیدا میکنند و هرگز دستخوش تغییر ناگهانی نمیشوند. «روش ساخت محرمانه»، طراحی متمایز و نمادپردازیهای مرتبط با برندهای لاکچری، با گذشت زمان ارزش خود را از دست نمیدهد و نیازی به پیروی از روندهای دنیای مدرن ندارد. براینمونه، تمام مدلهای رولزرویس (Rolls-Royce) صرفنظر از سال تولید خود، جلوهای خاص، متمایز و پایدار دارند؛ ولی همین حالت درمورد لکسوس وجود ندارد.
لکسوس برندی است که طراحی خودروهای آن هر چندسال یکبار تغییر میکند و این یکی از دلایلی است که موجب میشود لکسوس برندی برجسته و برتر (premium brand) و نه یک برند لاکچری باشد.
ویژگی پایدار و همیشگیبودن، موجب افزایش ارزش برند لاکچری میشود و مالک آن اطمینان پیدا میکند که دارایی لاکچری او همیشه ارزش خود را حفظ خواهد کرد. به دلیل همین ویژگی است که محصولات لاکچری در فروش مجدد نیز با قیمت بالایی به فروش میرسند.
دیدگاهتان را بنویسید