مزایا
اجرای سریع و آسان با استفاده از برنامههای کاربردی؛
پیگیری سریع تخفیفات جدید و ایجاد گزارش از آنها؛
جذب مشتریان بیشتر؛
افزایش نرخ تبدیل (یا به زبان سادهتر، افزایش خریدکنندگان از وبسایت)؛
افزایش وفاداری مشتریان.
معایب
کاهش حاشیهی سود و قابلیت سوددهی؛
تضعیف احتمالی برند؛
کاهش نرخ تبدیل در خارج از دوران تخفیف (بهویژه اگر بازدیدکنندگانتان را عادت داده باشید که خریدهای خود را به زمان تخفیف موکول کنند)؛
گرایش به مشتریان قیمتمحور (یا به عبارتی، مشتریان غیروفادار)؛
گرایش به کاهش میانگین حجم سفارشات.
دیدگاهتان را بنویسید