حالا که مشخص کرده‌اید چگونه جایگاه سازی برند خودتان را به‌صورت استراتژیک انجام دهید، بقیه‌ی چیزها خیلی آسان‌تر هستند. شما مقصدتان را به‌عنوان برند تعریف کرده‌اید، پس گام‌های بعدی عبارت‌اند از انتخاب و برنامه‌ریزی مسیرتان برای رسیدن به آن هدف. اینها اغلب همان روش‌های بازاریابی شما هستند.

این سفر هم درست مانند هر سفر جاده‌ای فوق‌العاده‌ی دیگری، به‌اندازه‌ی خودِ مقصد مهم است. اطمینان یابید که برای برنامه‌ریزیِ چهارچوب پیام‌رسانی خود که در رأس استراتژی برند قرار دارد، تلاش زیادی کرده‌اید.

مهم‌ترین گام‌های بعدی پیش رویتان عبارت‌اند از:

شخصیت‌های خود را تعریف و سبک تصمیم‌گیری آنها را مشخص کنید.
سفر منحصربه‌فرد خریدار خود را درک کنید.
برای هر یک از محصولات یا خدمات خود پیشنهادهای ارزشی ایجاد کنید.
درباره‌ی پیام‌های مهمی که با شخصیت شما تناقض دارند، تصمیم‌گیری کنید.

chetor.com=منبع

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *