یک گروه با تنها یک موضوع کاری مشخص ایجاد کنید. سعی کنید یک گروه خوب ایجاد کنید، فقط به یک موضوع یا صنعتی خاص اشاره داشته باشد و یا به عبارتی دیگر ، از پراکندگی ادامه...
استفاده از لینکدین برای کسب و کار اکنون که پروفایل شما کامل شده است و در آن فعال هستید وقت آن است که از این شبکه اجتماعی به عنوان ابزاری برای ارتقا کسب و کارتان ادامه...
برای افزایش بازدید از ابزارهای لینکدین استفاده کنید. لینکدین دارای قابلیتهای است که به افراد اجازه میدهد با استفاده از community با یکدیگر تعامل داشته باشند. این ادامه...
آمار لینکدین نشان میدهد که این شبکهی اجتماعی بستر بسیار مناسبی برای فعالیتهای دیجیتال مارکتینگ میباشد. لینکدین امکانات زیادی را برای درج و ویرایش رزومه ادامه...
لینکدین بزرگترین شبکهی اجتماعی کسبوکارهای تخصصی است. همانطور که می دانید لینکدین یکی از شبکههای اجتماعی شگفت انگیز در دنیای اینترنت است. لینکدین منبع و ادامه...
شامل قوانین وزارت کار و اتحادیه های کارگری که در آن حداقل دستمزدها، حقوق اضافه کاری و مزایا تعیین شده است و کارفرمایان ناگزیر به رعایت آنها می باشند. - سیاستهای ادامه...
همانطور که عنوان شد یکی از راهکارهای بازاریابی صفحات فیسبوک تبلیغات در فیسبوک است. تبلیغات در فیسبوک با بسیاری از شبکههای اجتماعی و حتی تبلیغات در گوگل نیز ادامه...
اگر میخواهید برای بیزنس خود در فیسبوک بازاریابی کنید حتما باید یک صفحه فیسبوک داشته باشید. پروفایلهای فیسبوک بیشتر برای استفاده شخصی کاربرد دارند و برای ادامه...
طبیعتا در کنار بایدهایی که برای بهبود بازاریابی دیجیتالی در فیسبوک وجود دارد مواردی نیز وجود دارند که رعایت آنها اثری منفی بر فعالیت شما خواهد داشت و لازم است که ادامه...
فیسبوک با توجه به نوع کسبوکار شما میتواند محیط مناسبی برای بازاریابی باشد. اما این بازاریابی اصولی دارد که به برخی از آنها اشاره کردهایم. ۵ باید غیرقابل ادامه...
هرچند که فیسبوک طی یکی دو سال اخیر و با رشد و گسترش اینستاگرام و مسنجرهای موبایلی درصدی از مخاطبان دائمی خودش را از دست داده است، اما همچنان باید به آن توجه ویژهای ادامه...
اگرچه هدف اصلی از سایت فیسبوک فعالیتهای تجاری و بازاریابی نبود، اما به مرور زمان و با عضویت تعداد بسیاری از افراد در این شبکه، بازاریابیهای اینترنتی نیز به ادامه...