فیس‌بوک با توجه به نوع کسب‌وکار شما می‌تواند محیط مناسبی برای بازاریابی باشد. اما این بازاریابی اصولی دارد که به برخی از آن‌ها اشاره کرده‌ایم.

۵ باید غیرقابل چشم‌پوشی برای ارتقاء کسب‌وکار خودتان از طریق این بستر:

۱. محتوای دست‌اول منتشر کنید:
مخاطبین شما می‌خواهند بدانند چه عاملی موجب منحصر‌به‌فرد بودن شما نسبت به رقبای شما می‌باشد.

۲. برای خدمات مشتریان ارزش قائل شوید:
مشتریان خوشحال مشتریانی هستند که به نزد شما باز می‌گردند. شرکتهایی که خدمات مشتری برایشان ارزش دارد، در پاسخگویی مناسب به مشتریان خیلی سریع عمل می‌کنند خصوصاً در زمینه شبکه‌های اجتماعی.

۳. یک استراتژی برای خود ایجاد کنید:
محتوای بسیار مناسب بصورت مرتب و هدفمند منتشر کنید. از اطلاعات آماری فیسبوک در رابطه با صفحه خود ببینید مخاطبان شما در چه ساعاتی بیشتر فعالیت دارند و برنامه انتشار محتوای خود را بر اساس آن برنامه‌ریزی کنید.

۴. از مخاطبین خود بازخورد دریافت کنید:
اگر قصد ارتقاء و بهبود خدمات و محصولات خودتان را دارید، از آنها سؤال بپرسید و بطور فعالانه به نظرات آن‌ها گوش‌داده و از آن‌ها استفاده کنید. دریافت بازخورد در این محیط ساده است: می‌توانید یک باکس نظرخواهی در مورد خودتان و . . . بر روی صفحه اضافه کنید، به نظرات پاسخ دهید، یک نظرخواهی برگزار کنید و . . .

۵. اطمینان داشته باشید:
درخواست از مخاطبان به طور مستقیم برای لایک کردن پست‌ها یا اشتراک‌گذاری محتوای شما یا انتشار محتوایی تحریک‌کننده برای دریافت لایک بیشتر بصورت روشن و صریح از طرف فیس‌بوک منع شده‌است. چرا اگر محتوای خوب و با ارزشی را منتشر کرده باشید، مخاطبین شما بطور خودکار از اشتراک‌گذاری با دوستان خود خوشحال خواهند شد.

کلمات کليدي : ، ، ،

Avatar photo admin

طراح و توسعه دهنده سیستم های مبتنی بر وب. واحد طراحی وب سایت وب رمز.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *