– عدم امکان تصرف آن
پی‌پل را که یک سیستم پرداخت جهانی است را در نظر بگیرید. اگر این کمپانی بنا به دلایلی تشخیص دهد که حساب بانکی شما مورد سو استفاده قرار گرفته است، این قدرت را دارد که بدون اطلاع به شما آن را مسدود کند و دارایی های شما را نیز از دسترس خارج کند.

در چنین شرایطی این شما هستید که باید به دنبال این جریان باشید و پیگیری کنید تا بتوانید در نهایت به دارایی هایی که دسترسی پیدا کنید.

در استفاده از ارز های رمزگذاری شده شما یک کلید خصوصی و یک کلید عمومی دارید که آدرس ارز رمز گذاری شده شماست. هیچ کس نمی تواند دارایی شما را از دسترس شما خارج کند مگر این که خودتان آن را از دست بدهید یا کیف پول تحت وب شما آن را از دست بدهد.

به هر حال ارز های دیجیتال هنوز راه درازی را پیش رو دارند تا بتوانند جایگاه محکم و گسترده ای پیدا کنند و جایگزین کارت های اعتباری و ارز های سنتی کشور ها شوند.

واقعیت این است که بسیاری از مردم هنوز درباره ارز های دیجیتال بی اطلاع هستند. کاربران باید آموزش ببینند و تا بتوانند از ارز های دیجیتال در زندگی خود استفاده کنند. همچنین کسب و کار های مختلف هم می بایست روند استفاده از ارز های دیجیتال را برای مشتریان خود ساده تر کنند.

کلمات کليدي : ، ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *