قبل از داشتن صفحه‌ای مختص به کسب و کارتان در فیس‌بوک ابتدا باید یک حساب کاربری در فیس‌بوک داشته باشید. بدون داشتن حساب کاربری و به صورت مستقیم نمی‌توانید دارای صفحه فیس‌بوک باشید.
بعد از ایجاد حساب کاربری و ورود به اکانت خود، در منوی سمت راست صفحه روی لینک Page (در فیس‌بوک فارسی صفحه) کلیک کنید. اولین گام انتخاب دسته‌ای است که فعالیت‌های پیج فیس‌بوک شما به آن مربوط می‌شود. برای تست دسته نخست را انتخاب کرده و اطلاعات لازم را تکمیل می‌کنیم.
دکمه create a page را کلیک کنید تا صفحه جدید لود شود. صفحه بعدی اهمیت بسیار بالایی دارد.
تصویری که در این مرحله برای صفحه فیس بوک خود در نظر می‌گیرید، روی بازدهی آن تأثیر مستقیم دارد پس به انتخابتان خوب دقت کنید. سعی کنید تلفیقی از لوگوی سایت و نام آن را در تصویر بگنجانید تا به خوبی معرف سایت شما و زمینه فعالیتتان باشد.
پس از آپلود عکس و زدن دکمه continue خواهید توانست دوستان خود را از ایجاد صفحه سایت خود مطلع سازید. همینطور می توانید از مشتریان سابق خود دعوت کنید تا صفحه فیس‌بوک شما را ببینند.
مرحله سوم جایی است که اطلاعات کلی درباره بیزینس خود (وب‌سایتتان) منتشر می‌کنید. با زدن دکمه continue برای اولین بار خواهید توانست صفحه فیس‌بوک خود را ببینید.

پس از ورود به صفحه فیس بوک، روی دکمه edit page در بالای صفحه سمت راست کلیک کنید. در صفحه ای که باز می شود می‌توانید تمام اطلاعات درباره بیزینس خود را منتشر کنید.
توجه داشته باشید فیلدهای ارتباطی مثل شماره تماس و آدرس سایت اهمیت بالایی دارند.

بازاریابی صفحه فیس بوک:
بعد از ایجاد صفحه نوبت به بازاریابی آن می‌رسد که یکی از راه‌های آن آگهی کلیکی فیس‌بوک است. راهی دیگر، حضور در گروههای فیسبوک و آشنا شدن با افراد متعدد در آنهاست. خیلی وقت‌ها نیازی به معرفی صفحه نیست و اگر افراد را مجذوب نوع صحبت کردن خود کنید، آنها پروفایل شما را بررسی خواهند کرد و سری به صفحه شما می‌زنند اما رعایت چند نکته لازم است:

۱. گروههای مرتبط را برای فعالیت برگزینید.
۲. فعالیت خود را بر تولید مطالب مفید و مورد علاقه افراد متمرکز کنید.
۳. در صفحه‌ی خود مطالب مناسب با نوع فعالیت گروه‌هایی که عضو هستید، منتشر کنید.
۴. پیش از شروع فعالیت در گروههای متفاوت و برقراری ارتباط با افراد مختلف، حتماً تمام نکات مربوط به تکمیل اطلاعات صفحه را انجام دهید.
۵. صفحه خود را در سایتتان هم معرفی کنید.
۶. می توانید از سایر صفحات محبوب فیس‌بوک بخواهید تا شما را معرفی کنند.

کلمات کليدي : ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *