در مباحث قبل در خصوص سئو سایت صحبت کردیم. همانطور که عنوان شد عوامل زیادی بر سئوی وب سایت موثر می‌باشند که از جمله آن‌ها می‌توان به نام دامنه وب‌سایت اشاره کرد. اولین مرحله از ساخت یک وب سایت انتخاب یک نام دامنه میباشد بعد از آن شما باید تصمیم برای انتخاب موضوع وب سایت است و بعد به نوشتن مطالب خود بپردازید.
بهترین نوع نام دامنه نام هایی از عبارات کلیدیی میباشد که شما می خواهید مورد هدف خود قرار بدهید و برای بهبودی رتبه بندی خود در SERP گوگل استفاده شوند میباشد. نام دامنه نقطه شروع برای هر موتور جستجو به هنگام تصمیم گیری برای به لیست کشیدن وب سایت ها میباشد. دلیلی که گوگل اهمیت زیادی به نام دامنه می دهد این است که تغییر دادن نام دامنه بسیار سخت میباشد به همین دلیلی بسیار توصیه می کنند نام دامنه ای را انتخاب کنید که شامل کلمات کلیدی مورد هدفتان باشد.
در حقیقت انتخاب نام دامین مناسب یکی از مهمترین عوامل SEO میباشد. این به عنوان یک نتیجه مستقیم از اهمیت نام دامنه در گوگل نیست اما به عنوان یک تاثیر کننده بر SEO صفحه و لینک دهنده به سایت میباشد. برای شروع اگر نام دامنه شما شامل کلمات کلیدی خود باشد شما قادر به معرفی این کلمات به صورت آسان تر در داخل محتوا متن وب سایت تان خواهید بود . این گونه مهم ترین وب سایت های تمایل خواهند داشت تا به کلمه دامنه شما لینک بزنند و این یک اثر عظیم بر موقعیت و رتبه بندی وب سایت تان در SERPs گوگل خواهد داشت.
در ادامه برخی از موارد موثر بر سئو در انتخاب نام دامنه را خدمتتان عنوان خواهیم کرد.

کلمات کليدي : ، ، ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *