جهت بهینه سازی سایت ،تمام سایت را از بالا تا پایین یکپارچه کنید. از ظاهر صفحه گرفته تا بخش فنی و اطلاعات متا، صفحه‌ی که به‌طور مناسبی بهینه شده باشد شامل تمامی جنبه‌های ذکرشده در بالا می‌باشد.

مطمئن شوید که طبق اصول گوگل پیش می‌روید. از تگهای متا سفارشی، تگهای عنوان و heading ها استفاده کنید و همیشه محتوای باکیفیت تولید کنید. ارتباط بین مطالب را فراموش نکنید، لینک سازی داخلی را به شکل بهینه انجام دهید. تلاش برای بالا بردن سرعت سایت فراموش نشود. برای کاربران اطلاعاتی فراهم کنید که نیاز دارند و به‌واسطه ابزارهای تجزیه‌وتحلیل نحوه تعامل آن‌ها با سایت را بررسی کنید.

هنگامی‌که همه‌چیز در جای مناسبش قرار داشت، به گوگل آنالیتیکس و سرچ کنسول گوگل رفته و نحوه عملکرد سایتتان را مشاهده کنید.

درحالی‌که موتورهای جستجو صفحات را می‌خزند ، آیا خطایی مشاهده می‌شود؟ خطاهای مربوط به لینک های خراب، صفحات پویا، خطاهای 404، خطاهای موجود در robots.txt، خطاهای sitemap و غیره.

با استفاده از ابزارهای سئو می‌توانید عملکرد سایت را امتحان کنید و خطاهای خزش ربات‌های گوگل را مشاهده کنید. این بدان معناست که بعضی از صفحات، با جستجو در موتورهای جستجو قابل‌دسترسی نیستند.

صفحه‌ی که به‌طور مناسبی بهینه‌شده باشد، تجربه کاربری به‌یادماندنی را ایجاد می‌کند و باعث افزایش قدرت برندتان می‌شود. علاوه بر این ترافیک سایتتان را افزایش داده و رتبه دهی به کلمه کلیدی مرتبط با کسب‌وکارتان را بهبود می‌دهد.

هدفتان باید تبدیل کاربر به مشتری باشد در انتهای هرروز به‌جای اینکه از خود بپرسید چه میزان بازدیدکننده داشته‌ایم، از خود بپرسید به چه تعداد کاربر کمک کردیم، کاربران اگر احساس رضایت در سایت شما داشته باشند تبدیل به مشتری می‌شوند. اجرای این روش‌های ذکرشده در بالا سئو داخلی سایت را با پایه‌های محکمی بنا می‌سازد که برای گوگل مناسب است و منجر به جذب کاربران می‌شود.
‌‌

کلمات کليدي : ، ، ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *