– صورتحساب:
یکی از دلایل ممکن، تمام شدن موجودی حساب شماست. هرچند زمانیکه موجودی حساب نزدیک به صفر میرسد، بنر قرمز رنگی را در بالای رابط کاربری ادوردز نیز ظاهر میگردد. برای مشاهده باقیمانده حساب، روی ایکون چرخ دنده در گوشه راست و بالای رابط ادوردز کلیک کرده و سپس بخش Billing را انتخاب نمایید.

– کمپین های متوقف شده:
ممکن است از قبل در تنظیمات کمپین، برای اجرای کمپین خود بازه زمانی(تاریخ شروع و تاریخ انقضا) تعیین کرده باشید و اکنون تاریخ آن گذشته باشد(موضوع زمان بندی تبلیغ در همین فصل را بخوانید). همچنین مطمئن باشید که کمپین را قبلا متوقف نکرده اید یعنی چک کنید که در تب کمپین در لیست کمپین ها، در کنار نام کمپین چراغ سبز رنگی روشن باشد.

– محدودیت زمانبندی روزانه:
بررسی کنید که در تنظیمات کمپین ساعت نمایش آگهی در شبانه روز را محدود کرده اید یا نه. شاید آگهی شما به دلیل بازه زمانی تعیین شده در ساعات شبانه روز،هم اکنون خاموش است.

– محدودیت بودجه روزانه:
دلیل دیگر محدودیت بودجه روزانه در تنظیمات کمپین است.این موضوع بدین معنی است که تبلیغ تنظیم شده بعد از اتمام بودجه روزانه اختصاص شده نمایش داده نخواهد شد. در چنین شرایطی می توانید بودجه روزانه را در صورت امکان افزایش دهید یا زمانبندی تبلیغ را به گونه ای تنظیم کنید که محدود به ساعت های خاصی از روز باشد و زمانی آن را نمایش دهید که تاثیر بیشتری بر روی کسب و کار شما دارد.
‌‌

کلمات کليدي : ، ، ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *